Wat vervelend om te horen dat uw artikel na het in ontvangst nemen kapot is gegaan. We gaan ons best doen dit voor u op te lossen.


Wanneer uw product kapot is gegaan stuur dan een e-mail en we lossen het samen op. We willen u vriendelijk vragen om de volgende gegevens in uw e-mail te vermelden en/of bij te voegen.

  • Uw bestelnummer.
  • Welk product het betreft.
  • Zo specifiek mogelijk wat er aan de hand is.
  • Een foto van het product.
  • Een foto van het defect of de beschadiging.
  • Een foto van de streepjescode.
  • Hoe u het heeft gereinigd.
  • Hoe intensief het al is gebruikt.
  • Heeft u het artikel geregistreerd bij de fabrikant als dit in de handleiding stond?


Vergeet niet uw bestelnummer te benoemen, zo kunnen we het sneller voor u oplossen. Met de gegevens die u ons stuurt zullen we de garantie procedure van het desbetreffende artikel doorlopen en zo snel mogelijk met een oplossing bij u komen.