Als u een bestelling gedaan heeft met 1 of meer niet direct leverbare artikelen sturen wij die uiteraard zo snel mogelijk na. Dit kan bijvoorbeeld zijn omdat het een artikel betreft wat uitsluitend op bestelling leverbaar is of een artikel wat tijdelijk niet op voorraad is. We leggen u hier graag uit hoe dit in zijn werk gaat en hoe wij u over de voortgang informeren. De levertijd kan variëren en hangt van een aantal zaken af. 


Wij bestellen bij vrijwel al onze leveranciers minimaal 1 keer per week. Zodra wij de bestelling bij de leverancier geplaatst hebben brengen wij u daarvan per e-mail op de hoogte. Nadat wij bij de leverancier besteld hebben is de bestelling in de meeste gevallen binnen een week bij ons geleverd. Zodra wij de bestelling binnen hebben proberen we deze zo snel mogelijk uit te zoeken en aan onze voorraden toe te voegen. Dat gebeurd meestal zelfs dezelfde dag nog. Als de door u bestelde artikelen aan de voorraad zijn toegevoegd worden ze dezelfde dag nog verzonden. Wij berichten u daar direct per e-mail over.


Als wij na een week de bestelling van onze leverancier nog niet binnen hebben gaan wij daar achteraan. Wij stellen u daar per e-mail van op de hoogte en gaan bij de leverancier navragen wat er aan de hand is. Als wij op dat moment binnen een week de artikelen niet alsnog binnen krijgen, beschouwen wij de producten als niet leverbaar. Wij verwijderen ze uit onze assortiment en storten uw geld terug. Op dat moment gaan wij ook wederom met de leverancier in overleg om na te gaan wat er gebeurd is. Als wij de problemen met de leverancier op kunnen lossen komt het artikel weer terug in onze assortiment. Als het artikel weer terug in het assortiment komt, krijgt u daar een e-mail over.