Wat jammer dat je de zending retour wilt sturen. Dit kan natuurlijk meerdere redenen hebben en we willen je goed van dienst zijn!


Wanneer jouw product niet aan de verwachtingen voldoet kun je binnen 30 dagen na ontvangst van de goederen zonder opgaaf van reden de order als retour bij ons aanmelden. Je kunt er ook voor kiezen om binnen 30 dagen na ontvangst de order aan ons te retourneren zonder vooraf melding te maken. Nadat je de retourzending hebt aangemeld heb je nog 30 dagen de tijd om het artikel te retourneren.


Is jouw bestelling kapot aangekomen? Kijk naar Ik heb een kapot product ontvangen.

Heb je het verkeerde artikel ontvangen? Kijk naar Ik heb een verkeerd product ontvangen.


Natuurlijk kan het ook een andere reden hebben. Graag horen wij van jou de reden, zodat we dit in de toekomst kunnen voorkomen. 

Om jouw bestelling (deels) te retourneren kun je het volgende doen:


Klik hier om jouw retourzending aan te maken. Je krijgt een gefrankeerd retour label om de bestelling gratis te retourneren met PostNL.


Let op dat je er altijd nog een briefje bij doet met jouw gegevens. Zonder kunnen wij retouren niet koppelen aan jouw order.


Bol.com bestelling

Indien je via een platform hebt besteld als Bol.com dan geldt de retourprocedure zoals bij hen aangegeven. Je dient dit via het platform waar je hebt besteld te regelen.


Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Terugbetaling geschiedt uiterlijk 14 dagen nadat de ontbinding bij ons is kenbaar gemaakt. Indien wij de retourzending nog niet hebben ontvangen op dat moment, zullen wij wachten met de terugbetaling tot wij de producten wel hebben ontvangen of tot je aantoont dat de retourzending wel bij ons is afgeleverd. Als je een order gedeeltelijk retourneert, crediteren wij de door jou geretourneerde producten. Wanneer je de order volledig retourneert, crediteren wij alle producten en alle andere aan ons betaalde kosten. De creditering gaat altijd via hetzelfde betaalmiddel als waarmee je bij ons hebt betaald.


Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.


In het geval van garantie kwesties heb je uiteraard langer de tijd. Garantie op producten verschilt per product. Wij verzoeken u het gebrek zo spoedig mogelijk na ontdekking aan ons kenbaar te maken. Voor vragen over de garantie termijn, kun je altijd contact met ons opnemen.


Liever op eigen kosten retourneren?

Het is ook mogelijk om jouw order te retourneren zonder dit vooraf aan ons te melden. In dat geval kun je het modelformulier voor herroeping downloaden en op jouw eigen kosten de retourzending versturen aan:


TIM's B.V.

Hongkongstraat 71

3047BR Rotterdam


Een retour reden is nooit nodig, maar stellen wij wel op prijs.