Dit zijn bijzondere tijden voor ons allemaal! Voeding voor jouw dierenvriend is hierin natuurlijk enorm belangrijk en wij snappen dat wij de plek zijn waar je dat zoekt! Graag beantwoorden wij enkele vragen voor je.


Wat doen jullie om besmetting tegen te gaan?


Om te beginnen werken al onze medewerkers die dit kunnen thuis. Als internetbedrijf gaat dit gelukkig makkelijk. Onze mensen in het magazijn werken super hard om alle spullen in te pakken, maar zij doen dit natuurlijk onder de hygiëne adviezen van het RIVM.


Hebben jullie vertraging met orders?


Door de grote drukte kan het zijn dat de levertijd iets oploopt. In drukke periodes hebben orders gemiddeld 1 dag vertraging en in sommige gevallen 2. Wij doen ons best om alles op tijd weg te werken! Dit geldt ook voor onze bezorgpartner PostNL.


Wij en PostNL hopen hierin erg op jouw begrip. Mocht je vragen hebben, dan staat onze klantenservice natuurlijk voor je klaar. 


Moet ik extra bestellen?


Nee. Nee. Nee! Net als in de supermarkten is hamsteren niet de oplossing. Er is genoeg voor iedereen, dus zorg ook dat iedereen de mogelijkheid heeft om te bestellen. Alle diertjes moeten de kans hebben op lekker eten.