Dit zijn bijzondere tijden voor ons allemaal! Voeding voor uw dierenvriend is hierin natuurlijk enorm belangrijk en wij snappen dat wij de plek zijn waar u dat zoekt! Graag beantwoorden wij enkele vragen voor u.


Wat doen jullie om besmetting tegen te gaan?


Om te beginnen werken al onze medewerkers die dit kunnen thuis. Als internetbedrijf gaat dit gelukkig makkelijk. Onze mensen in het magazijn werken super hard om alle spullen in te pakken, maar zij doen dit natuurlijk onder de hygiene adviezen van het RIVM.


Hebben jullie vertraging met orders?


Door de grote drukte is de levertijd helaas opgelopen. Orders hebben gemiddeld 1 dag vertraging en in sommige gevallen 2. Wij doen ons best om alles op tijd weg te werken! Dit geldt ook voor onze bezorgpartner PostNL.


Wij en PostNL hopen hierin erg op uw begrip. Mocht u vragen hebben, dan staat onze klantenservice natuurlijk voor u klaar. 


Moet ik extra bestellen?


Nee. Nee. Nee! Net als in de supermarkten is hamsteren niet de oplossing. Er is genoeg voor iedereen, dus zorg ook dat iedereen de mogelijkheid heeft om te bestellen. Alle diertjes moeten de kans hebben op lekker eten.