Als je een bestelling gedaan hebt met 1 of meer niet direct leverbare artikelen, sturen wij je bestelling op zodra alles op voorraad en leverbaar is. Dit kan bijvoorbeeld zijn omdat het een artikel betreft wat uitsluitend op bestelling leverbaar is of een artikel wat tijdelijk niet op voorraad is. Wij sturen deze dus niet in delen naar je toe. We leggen je hier graag uit hoe dit in zijn werk gaat en hoe wij je over de voortgang informeren. De levertijd kan variëren en hangt van een aantal zaken af. 


Wij bestellen bij vrijwel al onze leveranciers minimaal 1 keer per week. Zodra wij de bestelling bij de leverancier geplaatst hebben brengen wij je daarvan per e-mail op de hoogte. Nadat wij bij de leverancier besteld hebben is de bestelling in de meeste gevallen binnen een week bij ons geleverd. Zodra wij de bestelling binnen hebben proberen we deze zo snel mogelijk uit te zoeken en aan onze voorraden toe te voegen. Dat gebeurt meestal zelfs dezelfde dag nog. Als de door jouw bestelde artikelen aan de voorraad zijn toegevoegd worden ze dezelfde dag nog verzonden. Wij berichten je daar direct per e-mail over.


Als wij na een week de bestelling van onze leverancier nog niet binnen hebben gaan wij daar achteraan. Wij stellen je daar per e-mail van op de hoogte en gaan bij de leverancier navragen wat er aan de hand is. Als wij op dat moment binnen een week de artikelen niet alsnog binnen krijgen, beschouwen wij de producten als niet leverbaar. Wij verwijderen ze uit onze assortiment en storten jouw geld terug. Op dat moment gaan wij ook wederom met de leverancier in overleg om na te gaan wat er gebeurd is. Als wij de problemen met de leverancier op kunnen lossen komt het artikel weer terug in onze assortiment. Als het artikel weer terug in het assortiment komt, krijg je daar een e-mail over.