Wat vervelend om te horen dat jouw artikel na het in ontvangst nemen kapot is gegaan. We gaan ons best doen dit voor je op te lossen.


Wanneer jouw product kapot is gegaan stuur dan een e-mail en we lossen het samen op. We willen je vriendelijk vragen om de volgende gegevens in jouw e-mail te vermelden en/of bij te voegen.

  • Jouw bestelnummer.
  • Welk product het betreft.
  • Zo specifiek mogelijk wat er aan de hand is.
  • Een foto van het product.
  • Een foto van het defect of de beschadiging.
  • Een foto van de streepjescode.
  • Hoe je het hebt gereinigd.
  • Hoe intensief het al is gebruikt.
  • Heb je het artikel geregistreerd bij de fabrikant als dit in de handleiding stond?


Vergeet niet jouw bestelnummer te benoemen, zo kunnen we het sneller voor je oplossen. Met de gegevens die je ons stuurt zullen we de garantie procedure van het desbetreffende artikel doorlopen en zo snel mogelijk met een oplossing bij jekomen.