Als je bij ons een bestelling heeft geplaatst, kan het zo zijn dat je helaas gebruik moet maken van de garantie. Hier kun je terug vinden in welke gevallen je welke stappen moet ondernemen om gebruik te maken van de garantie.


Wettelijke garantie

Op al jouw aankopen is de wettelijke garantie van toepassing. Dit wil zeggen dat de producten moeten voldoen aan jouw redelijke verwachtingen. Mocht je niet tevreden zijn dan kan je altijd contact met ons opnemen, en zoeken wij naar een passende oplossing.


Ik heb een verkeerd product ontvangen.

Sorry, sorry, duizendmaal sorry. Baasje- en Huisdiertevredenheid is heel belangrijk voor ons. Maar soms slaan zelfs wij de plank volkomen mis. En daar ben jij dan de dupe van. Dat mag natuurlijk niet gebeuren.


Wanneer je een verkeerd product hebt ontvangen stuur dan een e-mail en we lossen het samen op. We willen je vriendelijk vragen om aan te geven welk product je hebt ontvangen zodat wij kunnen nagaan wat er is mis gegaan. Een foto van het product en de streepjescode helpt daar enorm bij! Vergeet niet jouw bestelnummer te benoemen, zo kunnen we het sneller voor je oplossen.


We vragen je zo snel mogelijk hierover contact op te nemen, zodat we je gauw van het juiste artikel kunnen voorzien.


Ik heb een kapot product ontvangen.

Sorry, sorry, duizendmaal sorry. Baasje- en Huisdiertevredenheid is heel belangrijk voor ons. Maar soms slaan zelfs wij de plank volkomen mis. En daar ben jij dan de dupe van. Dat mag natuurlijk niet gebeuren.


Wanneer je een defect product hebt ontvangen stuur dan een e-mail en we lossen het samen op. We willen je vriendelijk vragen om aan te geven welk product er defect is. We hebben ook een aantal foto's nodig in dit geval. Met deze foto's kunnen wij in de meeste gevallen de schade bij de vervoerder verhalen en voorkomen dat dit in de toekomst nogmaals gebeurd. Wij hebben de volgende foto's nodig:

  • Een foto van het product.
  • Een foto van het defect of de beschadiging.


Vergeet niet jouw bestelnummer te benoemen, zo kunnen we het sneller voor je oplossen. Wij hoeven in de meeste gevallen het kapotte product niet retour en sturen je zo snel mogelijk een nieuwe. Als wij het kapotte product wel retour nodig hebben, zullen wij daar uiteraard de kosten voor dragen en het je laten weten.


We vragen je zo snel mogelijk hierover contact op te nemen, zodat we je gauw van een nieuw artikel kunnen voorzien.


Kan ik een product ruilen?

Is een product niet naar wens? Wil je een product omruilen? Dan zijn er een paar stappen die je dient te doorlopen. We hebben ze hieronder beschreven.


1. Meld het artikel retour. Zie ook Kan ik een product retour sturen?

2. Plaats een nieuwe bestelling voor het artikel dat je wilt hebben.


Wij storten jouw geld voor het retour ontvangen product altijd snel terug. Als je het vervelend vindt om 2 keer vooruit te betalen, raden wij je aan het nieuwe product af te rekenen met  'Billink '. Je hoeft dan niet meteen te betalen, maar ontvangt het gewenste product wel meteen de volgende dag.


Mijn product werkt niet naar verwachting.

Wat jammer dat het product niet naar verwachting werkt. Dit kan natuurlijk meerdere redenen hebben en wij zoeken het graag voor je uit! 


Hoe lossen wij dit voor jou op?

  1. Stuur ons een mail met jouw bestelnummer en om welk product het gaat
  2. Leg uit wat er niet naar verwachting werkt. Probeer hierbij ons te voorzien van foto's en/of filmpjes
  3. Wij zoeken een geschikte oplossing voor je
  4. Je wordt geinformeerd wat de oplossing is geworden en hoe wij dat gaan regelen

Mijn product is na ontvangst kapot gegaan.

Wat vervelend om te horen dat jouw artikel na het in ontvangst nemen kapot is gegaan. We gaan ons best doen dit voor je op te lossen.


Wanneer jouw product kapot is gegaan stuur dan een e-mail en we lossen het samen op. We willen je vriendelijk vragen om de volgende gegevens in jouw e-mail te vermelden en/of bij te voegen.

  • Jouw bestelnummer.
  • Welk product het betreft.
  • Zo specifiek mogelijk wat er aan de hand is.
  • Een foto van het product.
  • Een foto van het defect of de beschadiging.
  • Hoe je het hebt gereinigd.
  • Hoe intensief het al is gebruikt.
  • Heb je het artikel geregistreerd bij de fabrikant als dit in de handleiding stond?


Vergeet niet jouw bestelnummer te benoemen, zo kunnen we het sneller voor je oplossen. Met de gegevens die je ons stuurt zullen we de garantie procedure van het desbetreffende artikel doorlopen en zo snel mogelijk met een oplossing bij jou komen.