Retourneren, ruilen en garantie/non-conformiteit
Wat jammer dat u de zending retour wilt sturen. Dit kan natuurlijk meerdere redenen hebben en we willen u goed van dienst zijn! Wanneer uw product niet...
Vr, 1 Jun, 2018 at 9:33 AM
Sorry, sorry, duizendmaal sorry. Baasje- en Huisdiertevredenheid is heel belangrijk voor ons. Maar soms slaan zelfs wij de plank volkomen mis. En daar ben...
Ma, 9 Jul, 2018 at 4:36 PM
Sorry, sorry, duizendmaal sorry. Baasje- en Huisdiertevredenheid is heel belangrijk voor ons. Maar soms slaan zelfs wij de plank volkomen mis. En daar be...
Wo, 1 Mrt, 2017 at 3:01 PM
Is een product niet naar wens? Wilt u een product omruilen? Dan zijn er een paar stappen die u dient te doorlopen. We hebben ze hieronder beschreven voor ...
Vr, 19 Mei, 2017 at 5:24 PM
Wat jammer dat het product niet naar verwachting werkt. Dit kan natuurlijk meerdere redenen hebben en wij zoeken het graag voor u uit! Hoe lossen wij d...
Wo, 1 Mrt, 2017 at 2:53 PM
Wat vervelend om te horen dat uw artikel na het in ontvangst nemen kapot is gegaan. We gaan ons best doen dit voor u op te lossen. Wanneer uw product ka...
Do, 30 Mrt, 2017 at 11:38 AM
Terugbetaling geschiedt uiterlijk 14 dagen nadat de ontbinding bij ons is kenbaar gemaakt. Indien wij de retourzending nog niet hebben ontvangen op dat mome...
Vr, 1 Jun, 2018 at 9:34 AM
Als u bij ons een bestelling heeft geplaatst, kan het zo zijn dat u helaas gebruik moet maken van de garantie. Hier kunt u terug vinden in welke gevallen u ...
Vr, 19 Mei, 2017 at 5:54 PM
Het is niet verplicht om voor het retourneren van uw order contact met ons op te nemen. Uiteraard mag u altijd zonder opgaaf van een reden retourneren. Wij s...
Do, 16 Feb, 2017 at 10:49 AM
Ja zeker, bij ons kunt u gratis retourneren wanneer u aan de volgende voorwaarden voldoet:
U kunt alleen gebruik maken van onze gratis retourservice binn...
Wo, 1 Mrt, 2017 at 4:12 PM