Algemeen

Heeft u een klacht?
Sorry, sorry, duizendmaal sorry. Baasje- en Huisdiertevredenheid is heel belangrijk voor ons. Maar soms slaan zelfs wij de plank volkomen mis. En daar ben...
Vr, 9 Jun, 2017 at 12:39 PM
Ik kan niet inloggen!
Nadat u bij ons heeft besteld heeft u in uw bevestigingsmail een wachtwoord verkregen. Deze is gekoppeld aan het e-mailadres waarmee u heeft besteld. Mo...
Wo, 15 Feb, 2017 at 3:15 PM
Waarom duurt het 2-3 weken voor ik mijn bestelling heb?
Sommige artikelen hebben wij niet standaard op voorraad. Dit noemen wij artikel op bestelling. Wanneer u de bestelling bij ons plaatst bestellen wij speciaa...
Zo, 2 Jul, 2017 at 2:03 PM
Doen jullie aan sponsoring?
Momenteel sponsoren wij enkele goede doelen waar TIM's een hechte band mee heeft. Hierdoor is er geen ruimte om andere instanties van sponsoring te voo...
Wo, 22 Feb, 2017 at 4:10 PM
Ik heb een product voor jullie!
Wat leuk dat u aan ons denkt voor de distributie van uw artikel. Graag horen wij hier meer over. U kunt ons een mail sturen met de volgende informatie: ...
Wo, 22 Feb, 2017 at 4:06 PM